familj · tankar

Balkongbygge, cafébesök och ev nystart

Lillskrutt hjälpte till en stund på morgonen men sedan tog jag över. Har jobbat och solat om vartannat. Helt ok att bygga när man kan göra det i bikini och sola samtidigt. 😊

På eftermiddagen åkte mannen och köpte lite mer virke medan jag var i en lekpark med kyrkcafé med barnen. Riktigt mysigt ställe även om tjejerna växt ur lekparken… Avslutade med glassköp innan vi åkte hem och fortsatte bygga på balkongen.

Ser rätt idylliskt ut men kan tillägga att dagen bitvis varit kämpig… För att nyansera bilden lite…

Ikväll hände ändå det häftigaste… Jag messade min promenadkompis och föreslog kvällspromenad! Och hon nappade! Så ikväll har jag promenerat nästan 1 h för första gången på flera månader! Dags för nystart, igen…?

Kommentera

