familj · hos oss · tankar

Varierad dag med lyx och hemmajobb

Varierad dag idag. Tuff start med barn som vaknade för tidigt för sitt eget bästa och omöjliggjorde omsomning vilket hade kunnat mildra huvudvärken jag vaknade med. Länge sedan sist så jag ska inte klaga! Roligare dock att förbereda inför coaschsamtal och peppa inför höstens fortsatta gudstjänstarbete! Myste efter lunch med lillskrutt genom att se Äntligen hemma på TV4 play. Sedan drog jag på stan för ett återköp samt klippning. Så skönt att bli klippt! Egentid + uppfräschning = Riktigt nice! Hade sedan lite tight med tid eftersom jag skulle på musikråd på kvällen men syrran bjöd på middag så att jag hann. Så lyxigt! Och mysigt. 😊

Väl hemma bestämdes luftrummet mellan spjälorna på nya balkongräcket och så bakade lillskrutt och jag en paj på våra körsbär och jordgubbar. Hackade också i lite mörk choklad och hoppas pajen blir god!

One thought on “Varierad dag med lyx och hemmajobb

Kommentera

