familj · lärarrelaterat · tankar

Skön pluggdag och shopping

Idag har jag fått en massa rensning gjort i plugg- och jobbpärmar. Inväntar respons och passar på att ordna upp bland det jag använt under studier i kombination med undervisning. Efter lunch kom lillskrutt och en kompis hem med bussen och de lekte superbra hela eftermiddagen. 😊 

Själv satt jag och svettades på balkongen med pärmarna. Obs! Jag klagar inte på värmen! Jag njöt av 22° och sol. 😊 När fler kom hem drog vi in till stan på jakt efter 30-årspresent till brorsan. Stötte ihop med ungdomspastorn och åt tillsammans med honom. Mycket trevligt. 😊

Hittade också en keps till lillskrutt. Supercool med kork i skärmen! 

Väl hemma la vi barn och städade köket inför morgondagens bakgäster… 

Kommentera

