familj · tankar · tro

Ledardag, morsdagsfirande och favvorätt

Fick oss mycket matnyttigt igår på ledardagen med Roine Swensson mannen och jag. 

Trötta var vi båda två men mannen hade huvudvärk och i slutet av dagen även feber! Så det blev en extra lugn kväll även om mina tankar gick igång och jag passade på att förbereda nästa träff med gudstjänstgruppen.

Idag, söndag, spelade mannen på gudstjänsten och skulle då åka tidigare. Det innebar också att firandet av mig som mor tidigarelades så det blev inte nog många timmar inatt heller… Men det var det värt. Så mysigt att bli sjungen för och få fika på säng… 😊 

Efter gudstjänsten åkte vi och shoppade bl a lavendel + kryddväxter (jag) och skruvdragare + bilbatteri (mannen) och så njöt vi av sommarvärme utanför Biltema med varsin korv. Fint värre… 😁😜

Fick mig dock finare middag senare då jag fick önska mat och då bidde det ”Sopa de maní” Mmm, fruktansvärt gott! 

2 thoughts on “Ledardag, morsdagsfirande och favvorätt

Kommentera

