lärarrelaterat · tankar · tro

Muntlig tenta – check ✅ 

Så oerhört glad och lättad efter att ha klarat den muntliga tentan! Tack ni som bad! ❤

Har tagit det lite lugnt på eftermiddagen men ändå fått plugg, jobb och annat gjort, i sakta mak. Det är ganska maxat på jobbet och i församlingen nu men jag är inte tokstressad. Försöker göra undan lite i taget. Och i plugget har jag en skriftlig fördjupningsuppgift samt en undervisningsplanering som även ska utföras, utvärderas och presenteras och lämnas in med inspelat och skriftligt material. Men jag har rätt bra koll på vad jag ska göra så så länge jag får behålla min pluggdagar och kan jobba hyfsat effektivt framöver så kommer det nog gå bra. Framför allt inte lika pirrigt som tentor!

Kommentera

