familj · resor · tankar

Firande x2

Jag åkte till mina föräldrar och syrran hade gjort likadant. Mannen och barnen åkte istället till stugan i Undersåker och storgrabben stannade hemma. Trist att inte vara tillsammans men jag behöver plugga och man och barn vill åka slalom i Åre.

Jag har det hur som helst väldigt bra. Har fått en massa läst (inte bara plugg), promenerat och firats (igen, denna gång av syrran). Man skulle nästan kunna tro att jag fyllt jämnt! Fick en suuupersmarrig tårta med hasselnötsbotten och tryffeltopping. 

Och fiiina presenter! 😊 Nu behöver jag inte fråga mannen om skruvdragare utan har en egen! Rosa! 😀👍

Och så äter vi påskgott och umgås. 

Skönt med miljöombyte för att dämpa stressen!

Kommentera

