familj · musik · tankar · tro

Körsång, tårta och stress

Jag klarade det! Jag kom iväg i tid! 😊 Hann dessutom hjälpa storskrutt att duscha håret innan (hon har supertjockt hår, så det är inget man gör i en handvändning!) OCH knipa sista parkeringsplatsen hyfsat nära kyrkan! Extra skönt eftersom jag ensam skulle gå med barnen från bilen. Fantastisk gudstjänst med mycket sång och starkt budskap! Nostalgiskt att höra och (från bänken) sjunga med i låtar från tiden när jag var med. 😊 Kul att också lyssna på Jacob Gospel!

Igår firades jag en sväng till av mamma och pappa med tårta. Riktigt god med banan- och chokladsmak! Det blev över så snart ska vi ta oss en munsbit till… 

Har nu en förhoppningsvis lugn och skön eftermiddag/kväll framför mig inför veckan som kommer. Visserligen kortvecka (långfredag väntar) men med lite specialgrejer på jobbet att få ihop. Ska försöka mota bort stressen… 

Kommentera

