familj · lärarrelaterat · tankar · tro

Det händer igen! 

Ja, tänk att det händer igen! Både att ännu ett år har gått och att jag har ytterligare en go klass som tar en plats i hjärtat. Det sistnämnda blev jag återigen påmind om igår när klassen överrumplade mig genom att när jag kom in i klassrummet överraska mig med sång och hurrarop. De hade på något sätt koll på att jag skulle fylla iår idag men eftersom det är studiedag hemma så firade de mig då. En kollega hade också skrivit en hälsning på tavlan under dagen. 

Älskar min arbetsplats, min klass (som jag alltid gör, men det finns alltid mer plats i hjärtat och mer kärlek för fler klasser!) och mina arbetskompisar. ❤️

Det förstnämnda som händer igen är alltså att jag blir ytterligare ett år äldre och möjligtvis klokare. Blev firad nu på morgonen med sång, fika (sallad på mackan och choklad = kärlek) och paket av min älskade familj. 

Jag har det bra. Känner mig välsignad. ❤️ Snart ska jag börja plugga, men först fika. 😊 

One thought on “Det händer igen! 

Kommentera

