familj · hos oss · musik · tankar · tro

Underbar söndag!

Vaknade i och för sig med mardrömmar färskt i minnet men åkte sedan på en underbar gudstjänst i min underbara församlingen.

Intressant att höra Sebastian Stakset (på bild ovan), underbara vittnesbörd av två som döpte sig, härlig sång med mera med mera… Hann inte vara kvar på församlingsmötet eftersom mannen skulle på rep. Hade oxfilé i ugnen och gjorde en supersmarrig middag. Mina föräldrar kom till middagen och sover till imorgon. Jammade med mamma för första gången tror jag! 😊 Hon håller nämligen på att lära sig spela dragspel och behövde hjälp med en stämma att spela till…

Sedan fick lillskrutt testa spela dragspel vilket hon tyckte var superkul!

Min morfar spelade dragspel så han log nog i himlen om han såg oss… 😊 

Avslutade dagen med kvällsfika tillsammans med mina föräldrar, mannen och storgrabben. ❤️

Kommentera

