familj · pyssel · tankar · tro

Helgkänsla mitt i veckan och kalashelg

Har inte varit ledig men fick lite helg mitt i veckan-känsla i tisdagsonsdags och torsdags (pluggade hos syrran innan vi tog bussen hemåt i torsdags). Skönt med miljöombyte och att bara ha sig själv att hålla koll på.

Idag hade vi lugn lördagsstart. På eftermiddagen skyndade vi dock iväg mannen, pluttisarna och jag för att köpa presenter inför kalas pluttisarna var bjudna på. De fick där Pokèmonkort som de blev superglada för! Längtar själv till denna Pokèmonera tar slut, jag var less innan den ens började… Men pluttisarna är söta! 😊 

Sedan hade jag lovat lillskrutt att sy på symaskin så vi sydde några ‘påsar’ av kasserade jeansben. Snart har vi fått in snitsen… Efter det var det dags att fräscha till mig och mannen inför ett kalas vi var bjudna till. Och pyssla grattiskort… 

Vi hade en myyycket trevlig kalaskväll med trevligt folk. 😊 Drog sedan så att mannen hann skjutsa hem mig för att dra direkt på konsert med Sebastian Stakset i kyrkan. Själv får jag lyssna på honom på gudstjänsten imorgon och det ser jag verkligen fram emot! Har softat i soffan med syrran men nu längtar jag till sängen…

Kommentera

