familj · lärarrelaterat · tankar

Gör inte så här! Eller…?

Igår när jag lämnade jobbet var jag så uppstressad att jag nästan började gråta. Men väntande kalas och spänningar som började släppa efter 2 galet intensiva veckor bidrog… Tog ändå med mig massor med jobb hem. Trots att kanske vila är det bästa… Men inget löser sig av sig självt av det som ligger och väntar på mitt skrivbord och vissa saker kände jag att jag måste göra för att förbereda mig för kommande vecka med bland annat vikarieförberedelser. 

Mannen har åkt till en skidbacke med de fyra yngsta och jag har softat en stund och nu förberett mig för lite jobb i sängen. Ska försöka vara effektiv och bara göra det nödvändigaste… 

Fint väder ute så förhoppningsvis hinner jag ut en sväng, åtminstone på balkongen…

One thought on “Gör inte så här! Eller…?

Kommentera

