familj · hos oss · pyssel · tankar

Visningsvecka

Syrran bor hos oss i veckan. Hon söker lägenhet och hade en massa visningar att gå på så hon jobbar typ på distans i veckan. Idag följde jag på en visning under lunchen (det var en upplevelse!) och efter att ha satt fram middagen till barnen mötte mannen och jag upp henne i stan för ytterligare en visning (mycket intressant sådan!). Sedan satt syrran och lärde killarna skelettdelar tror jag… 

…medan tjejerna bakade en gluten- och laktosfri kaka att bjuda storskrutts kyrkträff (10up) på imorgon. Mannen åkte på cellgrupp och när barnen var lagda kom jag på att jag hade pyssel att pyssla med! Ska bland annat tacka någon som hjälpt mig med en grej… 

Kakan är ouppskuren så jag måste fixa det innan jag äntligen får sova…

One thought on “Visningsvecka

Kommentera

