familj · hos oss · prylar · tankar

Familjevägg på g

Alltså, jag är verkligen inte alltid snabb… Har länge funderat på en tavelvägg med familjefoton i trappan i diagonal spridning (längs med trappan alltså) men i veckan tänkte jag om och idag gjorde jag äntligen slag i saken – på väggen mitt emot! Vill inte skruva upp själv och mannen är nu på gig, men han hann sätt upp två tavlor runt vårt bröllopsfoto innan han for i alla fall! 

Resten (av det vi har inramat) ligger på vardagsrumsgolvet där jag placerade ut för att få helhetskänslan… 

Flest bilder på storskrutt än så länge men jag känner mig själv… Jag kommer inte att få upp tavlorna fortare om jag fortsätter invänta ork att kolla igenom fler bilder (på övriga barn) på dator, skickar efter framkallning, köper hyfsat enhetliga ramar till respektive foto, ramar in och bestämmer hur de ska sitta på väggen. Så vi börjar så här. Och så byter vi ut och lägger till foton och ramar allteftersom. Vi får väl se hur det går, men det är en början i alla fall! 😊 

Kommentera

