familj · hos oss · musik · prylar · tankar

Vardagen efter datehelg

Hade som sagt en härlig helg och kastades sedan abrupt tillbaka in i vardagen. Det har varit lite för mycket på många fronter nu och så har jag varit lätt snuvig med huvudvärk som kommit och gått men slutet av veckan har varit bättre fysiskt. Och jag jobbar hårt med att försöka hitta andrum emellanåt så jag får varva ner. Och mannen hjälper till… 😊 

Har också fått två nya buzzprodukter efter ett långt uppehåll. Som buzzador får man testa nya produkter mot att man ger respons på vad man tycker om dem (hör av dig om du vill veta mer eller testa). Nu var det Leva-bröd från Pågen… 

Och en ny digestivesort… 

Igår kväll, fredag, skulle pluttisarna på kalas och de klär mer än gärna upp sig. Lillplutt till vänster har svårt att slita blicken från spegeln… 

Och när de åkt förberedde syrran och jag inför sportlovslägret som är om en vecka, jag musiken och syrran maten. Lillskrutt blev inspirerad och ville spela gitarr. 😊 Här melodin på ”Blinka lilla”. 

I eftermiddag ska skruttisarna och jag testa något nytt, men det får nog bli ett eget inlägg… 

Kommentera

