familj · lärarrelaterat · tankar · tro

Förkylning, plugg och kärlek

Idag var förkylningen jag började känna av i fredags värre. Tung i huvudet och snorig… Det var för väl att det var min pluggdag så jag kunde ta det lugnt genom att bland annat plugga halvliggandes i sängen och dricka några koppar honungste med näsdukar i högsta hugg. 

Framåt kvällen tog jag mig en dusch för att fräscha upp mig inför kvällens cellgrupp hos mig. Trevligt som vanligt i vår lilla grupp, ikväll på 4 kvinnor. Efter det stod en överraskning i köket! Eller två. 😊 

Så fint med lite alla hjärtans dag-romantik. 😊 💕 

Får se hur kry jag är imorgon. Men pluggas ska det oavsett. På torsdag ska jag lämna in slutversionen på ett PM och nästa vecka börjar andra delmomentet på samhällskunskapen.

Kommentera

