familj · hos oss · jul · musik · tankar

Julfritt! 😊 

Tycker det Ă€r sĂ„ skönt att stöka undan julen. Trots att jag Ă€lskar att ta fram den till advent! KĂ€nns nu som en nystart. Lite tomt hĂ€r och var och jag njuter. Hellre lite glest Ă€n belamrat. 😊 

Började med att ta mig an julnoter och sĂ€tta in i pĂ€rmar. 

Julgranen var skönast att fĂ„ undan. SĂ„Ă„Ă„ skrymmande! 

Skönt med paus mitt i… 

SĂ„ skönt att fĂ„ göra detta med syrran! Hon gillar ordning lika mycket som jag och det blir bĂ€ttre och bĂ€ttre ordning i jullĂ„dorna för varje Ă„r. 😊 

Mannen Äkte ivÀg med tjejerna och gick pÄ bio samt handlade, pluttisarna fick under tiden en kompis pÄ besök och storgrabben for till en kompis. Full aktivitet utöver julstök idag alltsÄ. Siktar pÄ lugn kvÀll.

Kommentera

