familj · hos oss · tankar

Minidate och gemenskap

Igår åkte mannen i mitt liv och jag en bit söderut för att köpa garderober till lillskrutt och i samma veva få lite tid på tu man hand. Lämnade min mobil i barnens vård eftersom vi åkte innan barnens mormor kommit med bussen. Ringde efter en stund för att kolla läget men de var för upptagna för att höra det. 😊 Förutom garderober fick sig mannen garderobsfyllning och lite jag också. Efter shoppingen åkte vi till syrrans lägenhet, slappade och delade på en pizza innan vi åkte hem igen.

Skön dag. Trots att mannen började känna sig risig… 
Idag fick vi besök av en ny vän. Pratade, åt och spelade spel. Riktigt trevligt! 😊 

Imorgon väntar studiedag för egen del så jag har ansträngt mig för att göra resterande kväll avslappnad. Vi har börjat tömma och plocka isär lillskrutts gamla opraktiska garderob men resten sparar vi.

Kommentera

