tankar

Lite förkyld men kämpar på

Kände redan innan jag åkte hem från jobbet i måndags att jag var tung i huvudet. Det brukar inte kännas förrän jag sätter mig i bilen annars och vid 19 var jag så trött att jag bestämde mig för tidig kväll. La killarna och gjorde mig sedan iordning för sängen typ 20. Mannen fixade i garaget. Vid det laget kände jag av halsont och var lite öm i kroppen men någon sömn blev det ändå inte förrän närmare 23. Men jag fick åtminstone vila. 

Tisdag morgon, lite förkyld. Som väl är går det att läsa ändå så plugget behöver inte bli lidande. Och igår blev jag uppmuntran av respons på religionsmomentet och kan härmed säga att jag avslutat första fjärdedelen av kursen (med bravur dessutom om jag får skryta/uppmuntra mig lite…). Heja mig! 😊 Och idag när mannen kom hem tog jag bilen och åkte och klippte mig. Sååå skönt! Bytte av varandra igen när jag kom hem och mannen åkte på cellgrupp. Har lagt killarna, hamnade i soffan och snart är det dags att lägga tjejerna. Efter det blir det till att lägga mig själv.

Kommentera

