hos oss · lärarrelaterat · musik · nättips · tankar

Promenixmix

Har under sommaren jobbat på en promenadlåtlista. Inte det lättaste eftersom jag vill provgå låtarna där tempo och textinnehåll är avgörande. Men nu har jag ett gäng låtar i lite olika tempon som jag kan gå till. Finns på Spotify under namnet ”Promenixmix”. 

Har dock varit svårt att fortsätta gå regelbundet när jobbet och plugget kommit igång på allvar, men promenixmixen gör det åtminstone mer njutbart när (/om…) jag väl tagit mig ut…

Kom gärna med förslag på fler låtar i liknande tempo med uppmuntrande eller uppbyggande texter!

Kommentera

