familj · hos oss · lärarrelaterat · tankar

Lugn pluggdag hemma

Tisdag och jag pluggar hemma, i lugn och ro. Fick en bonuspluggdag igår eftersom vi hade K-dag och jag bara behöver vara med på hälften av dem nu när jag jobbar 50%. Passade alldeles ypperligt eftersom det var ett webbseminarium under eftermiddagen och inlämning denna vecka. 

Avslutade dagens pluggdag med att skicka in första deluppgiften! Nu blir det spännande att se vad det blir för respons… :S Ska sedan skriva vidare på samma uppgift men bygga ut texten med delmoment 2 och tänker tjuvstarta på torsdag. Skönt att ligga liiite före… Om nu bara första delen är nog bra… :S

Under en av mina pauser (jobbar vidare med många korta gåpauser för att komma upp i minst 250 steg/timme) gladdes jag åt våra fantastiska fredskallor med massor av blommor! Love them!  ❤

Ikväll hade vi barnvakt för att kunna gå på storgrabbens föräldramöte båda två. Mycket intressant! Nu vet vi lite mer och kan förhoppningsvis stötta grabben bättre i fortsättningen. Förhoppningsvis…

One thought on “Lugn pluggdag hemma

Kommentera

