lärarrelaterat · tankar

Pluggrutiner

Har lite smått kommit in i pluggrutiner nu även om jag är lite osäker på var jag ska sätta ribban. När det gäller studierna i sig kan jag tack och lov bara få godkänt eller icke godkänt så jag slipper försöka låta bli att få högsta möjliga betyg… När det gäller att promenera är det svårare med ribban men i dagsläget är målet minst 250 steg i timmen mellan 9.00-17.00. Det har lett till att jag satt timern på mellan 20-45 minuter för korta promenadpauser vilket i sin tur gjort att jag orkat läsa och skriva koncentrerat mellan pauserna. Frågan är dock om jag lagt krutet på rätt ställen… Det kanske visar sig snart… Det är i alla fall intressant att läsa religion!

One thought on “Pluggrutiner

Kommentera

