familj · tankar · tro

15 år som gifta – kristallbröllop

Har varit gifta 15 år mannen och jag. På självaste bröllopsdagen hade vi barnvakt för att gå på date. Gick ut och åt och efter middagen satte vi oss på ett café och fortsatte prata i lugn och ro. Blev inga bilder tagna, vi fokuserade på annat. 🙂 Riktigt skönt var det i alla fall. Lite senare fick jag också en present… En till ring. Har fått en vart femte år sedan vi gifte oss och för fem år sedan skrev jag detta och detta. Den senaste är den i mitten. 🙂

Är så tacksam för min man och det liv vi delar. Vi är ett fantastiskt team och jag ser fram emot att få åldras tillsammans med min älskade man. Tänk vilken välsignelse!

Kommentera

