familj · hos oss · lärarrelaterat · tankar

Tillbaka till vardagen

Mannen och jag började om på våra respektive jobb idag. Skumt. Huvudet fylls fort av diverse spridda tankar, storplutt som varit torr igen sedan vi åkte söderut hade en blöt kalsong framåt kvällen och så åkte jag på en förkylning i lördags som jag önskar ska ge sig snart.

I brist på annat att skriva om så kan jag i alla fall visa att mannen fortsatt med att sätta ytterpanel…

Blir fint.

Och Greger har fått komma igång igen efter ett uppehåll eftersom han kapat av inhängnadstråden…

Intressant? Inte särskilt förmodligen… Men, vår vardag. Hoppas på att sova bättre inatt så jag får ordning på ett och annat imorgon…

Kommentera

