familj · hos oss · tankar

Försenad födelsedagspresent

Dagen började hyfsat, fortsatte segt och jobbigt och avslutades på topp. Promenerade med en vän, röjde i cykelskjulet…

Råspont har börjat spikas på taket…

Har röjt i köket, försökt hålla killarna sams, gjorde en liten cykelträningsinsats med lillplutt som gick åt skogen (kändes som att det gick sämre när vi slutade än när vi började…). Syrran och mamma kom, middag förbereddes och när jag gick ut för att förbereda männen berättade mannen att jag inte alls skulle äta eftersom jag fyller år idag! Stämmer inte riktigt men när jag fyllde senast var ryggen totalpaj, så pass att jag inte ens tog mig ut till bilen på egen hand efter en väldigt kämpig arbetsdag, och väl i bilen så brast det och tårarna trängde fram… Den i hemlighet ordnade barnvakten fick åka hem och jag stupade i säng… Men idag fick jag revansch! 

Försökte oss på en parbild nyss men vi ser alltid så trötta ut! Och så blir vi flamsiga… Nåja…

Kommentera

