familj · hos oss · lärarrelaterat · tankar

Årets avslutning slut

Äntligen är årets sommaravslutning över! Blev en riktigt lyckad kväll med fina insatser av barnen. Är tacksam över att få vara en del av vår skola och att våra barn går där också. Underbart också att svärfars och mamma kom! De hade piffat vår trappa så fint med björkris, midsommarblomster och ballonger. Glad att jag hunnit köpa vita pelargoner (10:-/st på Byggmax!) också! Härligt somrigt.

image

Fick också en så fin bukett av elevernas föräldrar (ja, av mig själv också faktiskt eftersom jag också är förälder…) som nu pryder vårt kök… Konstaterar att jag älskar blommor!

image

Nu är det bara några jobbardagar kvar innan jag tar semester. Ser fram emot att se mer av skrivbordsytan på jobbet innan jag tar ledigt! 🙂

Kommentera

