hos oss · lärarrelaterat · tankar · tro

Pendlande känslor

Pendlar mellan en mängd känslor men kvällspromenaden igår var riktigt härlig!

image

Laddade sedan ner en ny app eftersom jag är lite less på Sworkitappen jag laddade ner för ett tag sedan. Skönt med variation och faktum är att jag har träningsvärk i nya muskler idag!

image

Några arbetsdagar kvar och jag försöker verkligen hålla nere tempot och stressen men det är svårt… Lite piff hemma är dock avstressande.

image

image

Och nu varvar jag ner efter cellgruppsavslutning (middag i kyrkan med härliga vänner) genom att lyssna på regnet… Blir spännande att se vad morgondagen har att bjuda, men det ska jag inte tänka på nu.

Kommentera

