musik · tankar · tro

Rätt fokus

Blev riktigt nere idag. Men efter att ha deppat, gråtit och tagit migräntablett satte jag mig vid pianot igen. Jag har nämligen en övertygelse om att hur jobbigt livet än ter sig så är Gud alltid värd min lovsång. Försökte skriva en låt på temat…

image

Storskrutt kom med lite förslag där jag kört fast och hjälpte mig spela in med mobilen så att jag ev någon gång kan jobba vidare med låtar. Har dock ingen stor tro för att jag ska våga spela upp för någon. Kanske är det bara terapi för min skull. Hur det än är så är Gud alltid värd min tacksamhet, men ibland krävs vilja mer än känslor för att tacka. Idag är en sådan dag.

Kommentera

