tankar

Ny nystartstradition?

Insåg när jag postat inlägget med rubriken ”Nystart?” för någon vecka sedan att jag gjorde detsamma för ca ett år sedan! Då hade jag just varit hos sjukgymnast för att få hjälp med min nästan ständigt närvarande huvudvärk som ju faktiskt minskat rejält sedan dess! Förhoppningen var då att så småningom få igång löpträning men så långt orkade jag inte. Det har dock blivit fler promenader efter det. Senaste nystartssatsningen handlade om bättre matvanor och coreträning för att både få starkare bål (ryggen har ju inte varit på topp) och …jag vet inte om jag vågar skriva det… Nä, jag låter bli.

Får se vad jag ska nystarta med mars/april nästa år! 😉

Kommentera

