familj · gott & blandat · hos oss · musik · tankar · tro

Fogfritt tyvärr…

Det blev ingen fogning av golv idag. Vi får ta det i veckan istället. Men barnen har bakat med moster.

image

Lillplutt…

image

Storplutt…

image

Storskrutt…

image

Lillskrutt…

image

Titta, vilken fin boll!

image

Och mannen har haft att göra ändå…

image

image

Han har förberett för kommoden och elementet/handdukstorken. Ikväll far han och spelar i kyrkan, storgrabben är med sina kompisar på fotbollscup och vi andra ska kanske se en film och käka chokladbollar. Ser på fejjan att jag missat en massa soltillfällen i veckan när vi jobbat inne men jag får hoppas på soliga tisdagar då jag är ledig. Man kan uppenbarligen inte hinna allt.

Själv har jag försökt röra mig lite, exempelvis när jag strök (!) och vek tvätt. Och så har jag spänt fast vetekudden på nedre ryggpartiet med hjälp av ett skärp och vilar emellanåt.

image

Har fortfarande inte lika ont som igår så det verkar gå åt rätt håll i alla fall.

Kommentera

