familj · hos oss · lärarrelaterat · resor · tankar

Badrumsbygge kontra minisemester

Hände lite extra mycket på jobbet i veckan så jag hade nästan ställt in mig på att skippa den tänkta minitrippen i helgen. Men jag hinner nog med båda. Blev extra lång arbetsdag idag då jag fick massor gjort, så jag borde hinna fixa klart det jag behöver inom hyfsad normal arbetstid imorgon.

I källaren är det dags för flytspackel…

image

…och det får mannen hjälp med av svärfar och svärmor hjälper oss med pluttisarna. Själv tar jag döttrarna med till syrran för mys, övernattning och en liten stadstur. Blir bra med lite tid på tu man hand med tjejerna. Svårt att få till sånt i vardagen. Vi gör det mesta med hela familjen liksom…

One thought on “Badrumsbygge kontra minisemester

Kommentera

