familj · tankar · tro

Det blir bättre…

Det är väl bäst jag skriver om dagens huvudvärk så ingen anklagar mig för att undanhålla sanningen… 😉 Vaknade med den imorse och när storplutt kräktes på morgonsidan blev det naturligt att jag inte gjorde mig iordning för kyrkan som övriga. För säkerhets skull fick även lillplutt (som är så nära storplutt och är den mest troliga att vara eventuellt smittad) stanna hemma från kyrkan. Det blev dock inget mer av sjukan och efter att storplutt sovit en knapp timme extra var han som vanligt igen. Eftersom mannen ändå är hemma med storgrabben tar vi det säkra före det osäkra och låter pluttisarna vara hemma från förskolan imorgon.

Själv har jag sovit 2 timmar nu ikväll och känner mig mycket bättre. Helt otroligt ändå att det är första gången på flera veckor! Har över huvud taget mått bättre och känt mer tillförsikt senaste månaden än på länge så det känns som att jag går åt rätt håll. 🙂 Nu väntar en fullproppad arbetsvecka och sedan höstlov bestående av endast 2 arbetsdagar och resten ledigt. Bra att få stanna upp innan julruschen.

Kommentera

