familj · tankar · tro

Från under till bio med hela familjen

Är medveten om att man kan se olika på det, men enligt min mening så är det ett under att jag varken haft migrän eller ordentlig huvudvärk sedan jag bad Gud ta bort den för att kunna fokusera på vår ensamkommande 15-åring. Knäppte händerna på bussen hem när jag varit på kurs och skulle träffa storgrabben för första gången. Bad Gud att ta bort den begynnande huvudvärken och befria mig från värk den kommande osäkra och nya perioden. Några minuter senare var huvudvärken helt borta! Och den har heller inte kommit tillbaka! Stort.

Idag, en dryg vecka efter och andra helgen sedan storgrabben kom har vi haft ytterligare en lugn helg. Söndag innebär som vanligt gudstjänstbesök och efter det drog vi på MAX med kära vänner och sedan vidare på bio! Premiärbio för hela familjen dessutom! Lite seg väntan för framför allt pluttisarna…

image

Men filmen (Insidan ut) var uppskattad! Dröjer dock ett tag till nästa biobesök för det kostar en del att gå 7 pers även om 4 av dem har lite rabatt…

image

One thought on “Från under till bio med hela familjen

Kommentera

