familj · tankar · tro

Livets vändningar…

Inatt när jag vaknade vid 2-tiden visade natten sig ha varit riktigt tuff för mannen. Så pass att han till slut rådfrågade 1177! Han var hemma från jobbet idag men var så pigg ett tag att han ställde in sig på jobb och rep men så blev inte fallet. Efter att återigen ha ringt 1177 fick han rådet att åka till akuten med misstänkt blindtarmsinflammation. Tack och lov ställde våra kära närboende vänner upp med färdtjänst så jag slapp dra med mig alla barn alternativt lämna dem ensamma.

Tankarna snurrar och inte alltid så rofyllda och jag har lugnat de äldsta barnen samt tröstätigt för egen del…

image

Tycker inte om att sova utan mannen bredvid mig, men ikväll har han det värre som dessutom lider av fysiska smärtor. Ber böner om Guds beskydd över vår familj och vet att fler gör det. Vi får se var det hela landar…

2 thoughts on “Livets vändningar…

Kommentera

