familj · hos oss · tankar · tävling · tro

Vardagsvecka i september…

I somras fick vi som familj en present när vi var på tältmöte. Det var en utmaning att läsa bibeln tillsammans i familjen. Bibelmaraton.

image

Superkul! 😀 Vi läser denna bibelvariant efter middagen nästan varje dag.

image

I veckan trängdes också in ett besök på återvinningen. Mannen hakade på ett lånat släp på vägen från jobbet, fullpackat med bland annat pilkronan och den sönderrostade grillplåten, hämtade oss andra i familjen på skolan/förskolan och så till återvinningen…

image

Snabbt hem där jag hoppade av för att slänga i mig middag, spola av mig lite svett och rök från skolutflykten på förmiddagen…

image

När mannen och barnen och barnen lämnat tillbaka släpet var det nästan dags för mig att åka tillbaka till skolan för föräldramöte.

Och en del av helgens göromål har jag ju redan skrivit om

Kommentera

