familj · resor · tankar

På väg… igen!

Nu är vi för andra gången på väg på vår husvagnssemester! När vi var på väg ut ur vår hemstad kom vi på att vi glömt campingkortet så vi vände. Och då tog vi med ngr bonussaker (som alltid när jag går en extra runda…) samtidigt som mannen upptäckte ett uttippat flingpaket + ett sprucket müslipaket utspritt inne i husvagnen… Imorse gjorde jag dessutom illa foten när jag vaknade av en smäll tätt åtföljd av hög gråt. Fumlade mig ur sängen och skyndade till olycksplatsen dit mannen hunnit före. På väg tillbaka till sängen kände jag att det gjorde ont och det gick inte över av att vila. Inte bästa starten men nu är foten lindad, husvagnen fullastad och det var kanske tur i oturen att vi upptäckte flingorna och müslin innan det hunnit sprida sig värre…

image

Ny väntar lappis med en förhoppning om massor med vila! Foten kanske också blir en välsignelse, vem vet…

Kommentera

