familj · musik · tankar

Tröttheten jag delar

Vet att jag inte är ensam om att känna mig ofantligt trött nu när terminen når sitt slut. Och det är rätt skönt att få vara trötta tillsammans! Har nu avverkat ytterligare hållpunkter innan semestern och nu är det verkligen inte långt kvar innan jag kan gå helt in i viloläge! Igår gjorde vi en skolgrej på en familjefestival. Ska i början av kommande vecka bara jobba undan lite till på skrivbordet på jobbet, sjunga på midsommar och sedan… sedan är det semester! Fast semestern börjar egentligen innan sånginsatsen. Ska bli kul att få sjunga. Eftersom det är med ett så stabilt och härligt avslappnat gäng en kort och mysig konferens/familjefestival utan att vara inbäddat av jobb före och efter. Annars hade vi tackat nej.

Idag har vi haft en avslutningsträff med våra respektive cellgrupper då vi träffades hos en familj och grillade. Ruggigt avslappnat där var och en tog med sig sitt och jag inte kände att jag behövde sminka mig för att visa mig (bara som ett exempel på hur avslappnat det var!). Barnen lekte på gården och vi vuxna fick mycket prattid. Älskar’t! Gott med vänner! ❤

Nu ska här repas lite körinsats inför helgen och sedan fortsätta slappandet. Är det något jobb jag vill göra så är det sångjobb. Resten får vänta till semestern…

Kommentera

