tankar · tro

Annorlunda vilodag…

Hoppsan! Jag behövde visst sova bort en hel dag! Visste att veckan skulle bli intensiv, men trodde att jag skulle hinna vila tillräckligt till 16-gudstjänsten idag… Men icke! Har haft ovanligt jobbig huvudvärk idag och när jag började vakna till ordentligt bestämde jag mig för att skippa gudstjänsten. Det visade sig dock redan va ordnat för klockan var typ halv 7… Min underbara man servade mig då lite supé med extra kärlek. 💕

image

Nästa vecka är mycket lugnare på alla fronter och dessutom blev jag av goa körvänner bland annat inspirerad att kanske dra iväg själv i helgen! Passar extra bra eftersom vi är lediga på fredag (1:a maj). Syrran känns närmast till hands. Tror det kan vara bra att sova borta någon natt. Har fått många kärleksfulla tips och ska fundera vad jag mer kan göra för att tagga ner… Blev bara en promenad i veckan men hoppas på fler kommande vecka. Ska också testa att lyssna på exempelvis bibeln på mina promenader för att tvinga bort produktiva tankar.

Men det var fruktansvärt roligt och härligt att sjunga igår! Många härliga och starka låtar. Och i samma veva kom ett oerhört stort bönesvar! Så det finns mycket att vara tacksam för! Vi går mot ljusare tider…

Kommentera

