hos oss · prylar · tankar

Mitt nya liv

Mitt nya liv börjar bra! Vaknade min lördagsvana trogen med huvudvärk och ovanligt spänd i nacken men dusch och soft start har avhjälpt det mesta av värken. Har även gjort några stretchövningar för nacke och käke och snart väntas goa vänner på middagsbesök.

Nu har jag landat på balkongen, lyssnar på fågelkvitter och njuter av vårsolen. Till sällskap har jag min ljuvliga ullfilt (tack älskling!) och senaste Hus & hem (varsågod, gratisreklam!). Då gör det inte så mycket att ha lite ont i huvudet. 🙂

image

Kommentera

