familj · lärarrelaterat · tankar · tro

Nystart?

Sitter med fötterna i fotbad (det du syrran!), och tjejerna också!! Deras första…

image

Har varit hos sjukgymnast idag. Orsaken var min, i perioder, näst intill ständiga huvudvärk. Han bekräftade att det jag lider mest av är spänningshuvudvärk och gav flera tips på vad jag kan göra för att minska både värken och stressen. Och han gjorde det på ett så bra sätt så känsliga, trötta och lite slitna Gella inte gick därifrån nedslagen och deprimerad utan istället peppad och hoppfull! Så nu börjar kanske mitt nya liv… Håll tummarna och händerna knäppta så jag fixar nyuppsatta mål för en lugnare och smärtfriare tillvaro!

4 thoughts on “Nystart?

  1. Ja, om jag inte gör något mer i livet för att förbättra världen så känns det ju bra att veta att jag i alla fall bidragit till att få dig och tjejerna att uppskatta ett varmt fotbad. 😉

Kommentera

