nättips · tankar · tro

Anta utmaningen 2015!

Nu blir det officiellt… Men det är nog bra för mig, och tänk om jag dessutom kunde peppa fler att haka!? Brukar inte ge nyårslöften, men det här blir nästan ett… Under 2015 har jag som mål att läsa bibeln varje dag. Borde va en självklarhet för varje kristen, men tyvärr har det inte funkat för egen del senaste åren. Och eftersom det inte handlar om småbarnsåren, mycket jobb, stressigt liv över huvud taget eller annat utan helt enkelt om prioriteringar så är det bara att ta sig i kragen. Faktiskt. Och själv vill jag inte läsa den i en app, utan främst i bokformat. Kan dock vara bra att ha bibeln även i mobilen och då rekommenderar jag appen You version.

you version

Vill du också anta utmaningen? Välj vilket spår som passar dig bäst och anmäl dig på antautmaningen.se, checka in facebook-sidan och bestäm när på dagen du lämpligast planerar in och genomför dagens bibelläsning (för din egen skull). Tror det kommer att förändra mångas liv i positiv bemärkelse, kanske även ditt…?Anta utmaningen

Kommentera

