familj · musik · resor · tankar · tro

13 år, värt att fira!

Dagen började med att jag planerat det sista inför morgondagens skolstart. Hoppas på bättre väder än dagens trista regn… Känns inte så skolstartslämpligt… Vi får fixa det trevligt inne annars.

Direkt efter jobbet drog vi iväg med hela familjen till O’Learys för att göra något av bröllopsdagen! Vi firar nämligen 13 år som gifta idag. 13 ljuvliga, jobbiga och berg och dal baniga år. Tyckte det passade att fira med alla mina älsklingar. 🙂

image

Får hoppas på en dejt på tu man hand med min stora älskling snart också… Måste bara hitta tid samt barnvakt.

Efter det hann jag bara skjutsa hem familjen för att sedan själv åka på terminens första körrep. Ett viktigt sådant eftersom vi i helgen drar till Stockholm och gospelfestivalen. En stor ära för oss i Trinity! Kommer bli pirrigt för jag sjunger solo, på 2 låtar dessutom! Samtidigt kul med utmaning! Och kul att få sjunga låtar från vår nya och lite från vår gamla skiva! 🙂

Men innan dess ska det ju jobbas förstås. Så jag har inte tid att vara nervös för mina soloinsatser! Känns som om helgen är mycket avlägsen och tur är väl det. För först ska eleverna, och familjen förstås (…jag erkänner att jag har vissa svårigheter att räcka till och framför allt prioritera) få min fulla uppmärksamhet.

Kommentera

