familj · lärarrelaterat · pyssel · tankar

Galen slutspurt

Sovmorgon – check

Bra humör – check

Besvikelse och humöret ner i botten – check

Effektivitet hemma med bad av twins och lärarpyssel – check

Besvikelse när ett barn börjar förstöra lärarpysslet jag lagt ner timmar på – check

Redo att ge upp – check

Hur många fler svängningar ska det bli idag…? Och när ska mannen byta av mig så det blir min tur att jobba…? Åh, vad det ska bli skönt med semester! Och åh, vad det ska bli skönt att sluta gå om varandra i höst! Detta pusslande med timmar och allt som måste göras på alla olika områden tär på mina nerver… Känner mig gammal och sliten.

2 thoughts on “Galen slutspurt

Kommentera

