familj · lärarrelaterat · tankar

Tacksam

Sååå trött, men sååå tacksam. Rätt bra sammanfattning på nuvarande tillstånd. Just hemkommen från middag ute med personalen på bästaste skolorna och förskolan och är så glad att jag får vara en i det härliga gänget! Och nu inte längre som vikarie! Hade tänkt fira tillsvidareanställningen i söndags men jag hade så ont i huvudet så jag orkade inget mer än en gudstjänst på Joypeak, häng kvar där medan mannen hjälpte till att riva tält och annat från Joypeak. Sedan soffläge resten av dagen för att mildra värken. Och nu vet jag inte när vi ska hinna fira…

Hade hoppats göra undan jobb inför sommarledighet idag men jag måste tillbaka till skolan imorgon för att kunna känna mig riktigt ledig sedan. Fick i alla fall hjälp av svärföräldrarna idag så vi kunde jobba båda två. Får se hur jag lyckas begränsa mig imorgon… Återigen dags att öva sig i begränsandets svåra konst…

I helgen vankas det köksbygge och innan dess så är agendan full. Over and out för nu…

Kommentera

