familj · hos oss förr - ute · prylar · tankar

Härlig vårvinterdag

Fick mig en stund på balkongen, i den ljuvliga solen. Med kaffe, brownie och tidning, alldeles för mig själv.

image

Killarna sov och tjejerna var med mannen och handlade. Ljuvligt! 😀

Nu vankas det palt till middag. En av mina favoriträtter. Inte så tokigt att bli äldre faktiskt!  🙂

One thought on “Härlig vårvinterdag

  1. Här är det en härlig vårvinterdag i dag, har kunnat måla lite till på min soffa, och inspirationen att ta tag i den fick ajg efter läst Claras bok, så den var helt ok, men ajg hade inte köpt den till nuvarande pris, tur jag vann den. Min soffa får en nyans som påminner om köksluckorna i Claras kök fast lite mindre pastellig, kändes plötsligt kul med mer färg efter man bläddrat i boken 😀 Önskar dig en fin dag och hoppas sjukstugan är över ho er! KRAM

Kommentera

