familj · tankar · tro

Fantastisk lördag!

Dagen började inte idealiskt med att jag vaknade med samma huvudvärk som jag somnat med kvällen innan. Hade dock bestämt mig för att inte låta mig hindras från att åka in till stan för att ta en gemensam promenad med några vänner, så jag for trots att huvudvärkstabletterna inte bet. Måste skaffa mig nå migränpiller tror jag..

Hur som helst så var det urtrevligt att surra och promenera med finfina vänner! Efteråt erbjöd sig dessutom en av vännerna att ta tjejerna ngr timmar så att vi kunde få lite extra tid. Den tiden ägnade vi åt att äntligen få undan julen (åtminstone upp till vinden…), byta gardiner, tvätta, städa och lite till! 🙂 Jobbade intensivt i flera timmar, extra effektivt medan killarna sov, för att sedan åka till tjejerna och bli bjudna på middag. Fantastiskt underbart! 😀

Som perfekt avslutning på dagen så minskade huvudvärken på eftermiddagen för att försvinna helt till kvällen, syrran, vännen och jag åkte på en underbar gudstjänst i kyrkan (Gud rörde vid mig och jag känner mig återigen hoppfull och viss om att han tar hand om mig) och när vi kom hem avrundade vi med trevligt och mysigt kvällsfika syrran, mannen och jag. Är så tacksam…

One thought on “Fantastisk lördag!

Kommentera

