familj · jul · tankar

Juldagarna 2012

Det är visst fredag idag! En vecka sedan jag och barnen fick jullov. Dessa dagar har vi varit och hälsat på mina föräldrar ca 13 mil bort, varit hemma med bara vår ”lilla” familj julafton och så vidare till mannens föräldrar ca 8 mil bort. Superroligt att träffa våra familjer med respektive samt lille kusinen men trots det var det väääldigt skönt att landa hemma igen!

Kämpar på med att skriva några inlägg om den senaste veckan men bilderna blir inte som de brukat bli… Något har ändrats i wordpress och jag fattar inte vad. Nåja, det får väl bli oförstorbara bilder då… Får klura på vad jag kan göra åt läget. Snart kommer i alla fall lite mer om vad som hänt senaste veckan.

God fortsättning på er!

One thought on “Juldagarna 2012

  1. Hoppas att ni kan njuta och ta det lite lugnt de fyra lediga dagarna som ligger framför. Har du testat att använda Windows Live Writer när du bloggar? Det har jag använt länge och där importeras bilderna med just de inställningar som jag valt och få ändringar behöver göras.

    Sök efter programmet på internet men var uppmärksam när du installerar så du inte installerar de andra onödiga programmen som gärna vill följa med. Koppla ihop med din blogg genom att ange dina användaruppgifter i wordpress en gång så slipper du logga in i fortsättningen. Infoga några bilder och gör de inställningar du vill och spara dem. Lycka till!

Kommentera

