familj · lärarrelaterat · tankar

Fullt upp, minst sagt

Har påbörjat en mängd blogginlägg, både på wordpress som utkast och i huvudet. Men det är så mkt smågrejer att fixa och samlingar att vara på, dessutom så är lilla ”pärlan” (min lilla läptåpp) undangömd för killarna och det är den jag helst bloggar med. Det är inte lika smidigt att ladda över bilder till stationära som inte har uttag för kamerans minneskort, och blogginlägg utan bilder är ju inte alls lika roliga! Sååå, det blir som det blir. Tråkigt för egen del att det inte uppdateras om läget här hemma i vår familj men samtidigt har jag ju bestämt att bloggen inte får bli en grej att ha dåligt samvete över…

Vi får se om jag får till överföring av bilder någon gång och kan visa våra små klättrande, nedstökande sötingar till barn vi har… Nu ska jag gå och bada killarna och lillskrutt innan det är dags för lunchmomentet (…suck!) och sedan utläggning av killar i vagn för att förhoppningsvis sedan kunna planera lite inför nästa veckas jobbstart…

Kommentera

