tankar · tro

Många tankar

Idag har jag varit iväg på en ledardag i R-fors. Det var otroligt inspirerande och intressant! Fick rysningar flera gånger av saker som sas i samtal med andra mellan de oerhört fängslande undervisnings-/föreläsningspassen. Även ledarträffen i torsdags i vår egen församling sporrade och nu snurrar många tankar runt framtiden. Tänk va häftigt att få vara med i Guds församling!! Så häftigt att han leder mig i alla möjliga olika sammanhang och låter mig vara en del av något stort, större än jag kan föreställa mig…

Ber att jag ska kunna sålla bland allt spännande man kan engagera sig i. Ber att jag ska veta hur jag prioriterar på ett sunt sätt för mitt eget, för min familjs och för andras bästa.

Imorgon väntar lovsångsledning i pingst för att följas av en sväng över gatan till Efs där Trinity träffas några timmar och repar. Sedan hoppas jag på en lugn kväll med min fina familj.

Kommentera

