familj · tankar

Riktigt risig

Fortsätter däcka här hemma med feber, hosta, snuva och huvudvärk. Längesedan jag mådde så dåligt. Men jag tror att jag mår lite bättre idag än igår så jag hoppas att jag är på bättringsväg… Lillskrutt verkar ha känt av lite men har inte fått någon feber och leker på nästan som vanligt.

Under tiden passar jag på att läsa. Försöker göra små insatser att städa, mata twinsen, lägga twinsen, plocka undan eller fram något, men oftast resulterar det i mer huvudvärk och tröttare gella. Hoppas verkligen övriga i familjen slipper!

Imorgon ska mannen få en gokartförmiddag med några vänner (som 40-årspresent) och på eftermiddagen blir det jordgubbsplock för honom och tjejerna. Själv är jag hemma med alla barnen på förmiddagen och killarna på eftermiddagen. Hoppas att killarna sover bra och att tjejerna leker duktigt för sig själva…

Kommentera

