familj · prylar · tankar

Onödiga eller helt nödvändiga inköp

Vad behöver ett barn egentligen? Tja, inte är det allt som finns att köpa i alla fall. Varför ska en bebis (eller två) t.ex. ha skinnjackor och gympaskor? Praktiskt och nödvändigt? Inte direkt. Däremot snyggt och sött! 😉

Dessutom inhandlades det mesta med olika sorters erbjudande. Ett par brillor på köpet vid ett ”ta 3 betala för 2”-erbjudande, jackorna köptes för halva reapriset, båda lindex, och skorna är köpta på Skopunkten som alltid har ”ta 3 betala för 2” på alla sina skor. Solhatten är begagnad från en facebook-sida, men jag har än så länge bara en så jag ska försöka fynda en till… Men med alla dessa specialpriser så har jag ju tjänat pengar på att göra dessa kap, eller hur!?! 😉 Lillplutt är då nöjd i alla fall.

2 thoughts on “Onödiga eller helt nödvändiga inköp

  1. Hej!

    Vilken liten tuffing.Så dom växer de små jag vet inte när vi ska få tid att åka söderut så vi får träffa de små och även de stora.Just nu dras jag med en rejäl förkylning jag drog på mig när vi besökte våra barnbarn efter påsk det sitter i elaka baciller.Vi ska nog inte göra ngt besök i nuläget.

    Ha det så gott hälsa töserna och David

    1. Ja, det vore roligt att ses! 🙂 Har också haft lite sjukdomar som varit envisa (speciellt för lillskrutt…) men nu är vi fria från i princip allt (bortsett från lite rethosta hos lillskrutt). Ha det gott ni med så ser vi när vi ses! 🙂

Kommentera

